Scurt istoric DeDietrich
Logo-ul De Dietrich, un simbol al calitatii din 1778, este cel mai vechi logo industrial din lume. Cornul de vanatoare este inca legat de numele companiei, ca un memento al decretului regal emis de catre Louis XVI, pentru a proteja produsele De Dietrich de imitaii.
Date cheie in istoria De Dietrich:
1684 – Jean Dietrich achizitioneaza fieraria Jaegerthal
1761 – Jean Dietrich, nepotul lui, este facut cavaler de catre Louis XV. Devine cel mai mare proprietar de pamant din Alsacia si construieste un imperiu industrial prin achizitionarea si construirea de fierarii si furnale.
1778 – Louis XVI il autorizeaza pe Jean Dietrich in exclusiva utilizare a marcii in forma de corn de vanatoare pentru a-si proteja produsele de imitatii. Acest simbol al calitatii poate fi gasit si azi pe produsele De Dietrich.
1848 – De Dietrich intra in revolutia industriala transformand fierariile in ateliere pentru constructia echipamentelor de cale ferata si mecanice.
1896 – De Dietrich se lanseaza in constructia de automobile in colaborare cu Emile Mathis si Ettore Bugatti.
1905 – De Dietrich abandoneaza productia de automobile si se concentreaza de-a lungul deceniilor in productia de echipamente de cale ferata, echipamente pentru industria chimica, echipamente pentru incalzirea centrala, apoi de aparate pentru bucatarie.
1996 – De Dietrich achizitioneaza OERTLI, producator de arzatoare.
1999 – De Dietrich achizitioneaza Schaefer Interdomo, producator de otel si cazane in condensatie.
2000 – De Dietrich este obiectul unei preluari de catre Société Industrielle du Hanau (SIH), controlata de ABN AMRO Capital Investissement France. Grupul isi continua dezvoltarea in diferitele domenii de activitate.
2004 – Grupul De Dietrich Thermique isi uneste fortele cu Remeha, un jucator important pe piata cazanelor in condensatie.
2008 – Grupul De Dietrich Remeha a continuat in mod activ expansiunea sa in domeniul energiilor regenerabile, in special al pompelor de caldura. In acest context, a achizitionat grupul DMF, cunoscut mai bine sub brandul SOFATH.
2009 – La sfarsitul anului 2009, De Dietrich Remeha impreuna cu Baxi au format grupul BDR Thermea, o noua companie de varf, astfel oferind solutii inovatoare si servicii conexa pentru incalzire si producere apa calda menajera.
Lider pe piata solutiilor in condensatie, De Dietrich si-a luat angajamentul de a dezvolta “Sustainable Comfort” in urma cu mai bine de 10 ani, prin crearea unor sisteme de incalzire inovatoare care consuma mai putina energie si protejeaza mediul inconjurator.
Cu 2000 de angajati in Franta si in strainatate si o cifra de afaceri de 430 mil de Euro in 2008, De Dietrich Thermique are o prezenta globala.
De Dietrich ofera sisteme multi-energie care combina condensarea pe gaz, combustibilul solid, sistemele solare si pompele de caldura pentru o solutie adaptata cerintelor clientilor.
Din iulie 2004, De Dietrich impreuna cu Remeha formeaza un grup care are ca scop sa devina unul din cei mai importanti producatori de echipamente de incalzire.
In 2008, grupul De Dietrich – Remeha isi desfasoara activitatea, in special, in domeniul energiilor regenerabile si pompelor de caldura. In acest cadru, au achizitionat grupul DFM, cunoscut sub marca Sofath comercializant de pompe de caldura.
La sfarsitul anului 2009, De Dietrich Remeha impreuna cu Baxi formeaza grupul BDR Thermea, o noua societate lider in materie de solutii inovatoare in domeniul incalzirii si producerii apei calde menajere.
Punctele cheie ale grupului in 2010:
- aproximativ 1 200 000 cazane vandute la nivel mondial, din care 2/3 fiind in condensatie
- o gama de puteri intre 18 si 7000 kW
- 200 000m² de panouri solare instalate, acompaniate de preparatoare de apa calda menajera
- 7 000 de pompe de caldura – un sector in continua dezvoltare
- 200 000 de boilere apa calda menajera
- 280 000 de boilere electrice
- 2 000 000 de arzatoare
Pentru o oferta personalizata de centrale termice De Dietrich, va rugam sa ne contactati.